Na úvodní stránku

2019-08-13

Deníček

Přečteno: 2885

I letos jsem se o prázdninách vypravil na dva týdny Akademie stolního tenisu do Liberce.

V neděli 28. 7. jsem odpoledne vyrazil směr Liberec. Autobusem společnosti Flixbus jsem dorazil na Fügnerovu, koupil jsem si lístky na MHD a autobusem jsem dojel do zastávky U lomu. Potom nepočítaně schodů a byl jsem na místě. Ubytoval jsem se na pokoji a  v 18 hodin jsme zahajovali vstupním mítinkem, po němž byla večeře.

Z TTC Praha jsme byli na tomto turnusu čtyři. Spolu se mnou zde byli ještě Robert Novotný, Láďa Havlíček a Petr Houf. Všichni čtyři jsme byli v prostřední skupině B, kterou trénoval Jarda Schwan. Trénink jsme měli od deseti hodin a tak jsem si v pondělí přivstal, šel na snídani hned v sedm a jel do Liberce nakoupit vody. V Lídlu jsem si moc nevybral a koupil jsem tam jenom kafe. Potom jsem vyrazil na Šaldovo náměstí a nakoupil jsem v Bille. Ještě jsem měl chvíli čas si po cestě odpočinout a následoval zahajovací trénink.

Oproti předchozímu týdnu se sice ochladilo, ale stejně jsme se vraceli z tréninku všichni totálně propocení. První cesta vedla do sprchy, druhá na oběd. A potom polední siesta v posteli, při které jsem opět nabíral síly na odpolední trénink. Následovalo kafe a pak jsem koukal buď na DVD nebo na internet a nebo jsem si četl. A před 16. hodinou vzhůru na další trénink. Po něm sprcha a večeře.

V pondělí večer bylo promítání videí zápasů, které komentoval trenér Radek Košťál. V úterý byly další dva tréninky a večer Kachna Cup. Ve středu po večeři bylo stejkování, kdy jsme poseděli, pojedli stejky (někdo klobásy), popovídali se a šli spát. Někdo seděl hodně dlouho. Robert odešel hodně brzo, já asi půl hodiny po něm.

Ve čtvrtek jsem ráno jel nakoupit, protože mi už docházely vody, a odpoledne byla trenérská hodinka s Radkem Košťálem, ale bohužel to bylo v době našeho tréninku. Po večeři následovala exhibice, v níž proti sobě hráli Radek Košťál (extraliga) a Petr Šilhán (1. liga). Vyhrál Košťál 3:1.

V pátek už byly trréninky trochu volnější. Zkusili jsme si i čtyřhry, v nichž hrály náhodně vylosované páry. Po večeři bylo utkání trenérů proti výběru akademie, které vyhráli trenéři 10:0. Následovalo už jenom vyhodnocení nepingponových soutěží (Ruské kuželky a petang). Někdo seděl potom v jídelně hodně dlouho, já šel spát kolem 23. hodiny.

V sobotu nás čekal závěrečný turnaj. Měl jsme skupinu, kde jsem porazil jednoho dobrého hráče, kterému ale dělala problémy tráva. Vyhrál jsem 3:0. Vítěz skupiny nás porazil všechny, ztratil pouze set. Já jsem po boji prohrál s Petrem Houfem 0:3, i když jsem se se hodně snažil uhrát aspoň set. V jednom setu jsem k tomu byl docela blízko, dlouho jsem vedl, ale nakonec se to stejně nepovedlo, Petr srovnal a otočil to a vyhrál nade mnou 3:0. Protože Petr porhrál s tím hráčem, kterého jsem já porazil, 0:3, měli jsme všichni tři stejně bodů a vzájemné skóre 3:3. Za této situace by měly rozhodovat míčky, jenže ty po nás nechtěli a nepsaly se. Tak jsme si mezi sebou odehráli ještě každý jeden set, s tím, že teď se míčky už psaly. Těsně jsem opět porazil toho hráče 12:10, on porazil asi 11:7 Petra Houfa, ale já prohrál s Petrem 4:11. Prostě ten set se mi nepovedl, moc jsem kazil a to rozhodlo, že Petr skončil druhý a postoupil. Já skončil ve skupině poslední. Tím pádem jsem hrál v 1. kole útěchy se silnějším hráčem a prohrál jsme s ním poměrně hladce 0:3.

Měl jsem aspoň čas fotit, jenže poměrně brzo mi došla ve foťáku baterka. Letos jsem nějak zapomněl dobíjet. Takže nemám ani ofocené skupiny a pavouka a tím pádem nevím jména hráčů. Ani jsem nečekal na úplný konec a šel jsem na oběd.

Zůstával jsem zde ještě týden, takže jsem nemusel balit. Odpočinul jsem si a odpoledne jsem vyrazil na nákup, abych doplnil vody na příští týden, ale koupil jsem i něco na neděli na snídani a nakonec jsem šel do Plzeňky na večeři a potom ještě do cukrárny na zmrzlinový pohár.

V neděli jsem si přispal (jinak jsem zatím vždy vstával před sedmou hodinou), posnídal jsem, chvíli jsem koukal na internet a na DVD a potom jsem vyrazil na oběd do Liberce. Šel jsem do restaurace Mlsnej kocour a po obědě zase do cukrárny na zmrzlinový pohár. A potom zpátky na ubytovnu, kde jsem ještě odpočíval, abych nabral síly na další týden.

Večer to začalo opět vstupním mítinkem v 17 hodin, po němž byla večeře. V tomto týdnu jsem byl v třetí tréninkové skupině, která trénovala s Jardou Maděrou a Frantou Čamrem od 12 a 18 hodin.

Program byl stejný, Z TTC Praha jsem tu tentokrát byl sám. V pondělí video rozebíral trenér Jaroslav Hýbner, bohužel bylo stejné jako předchozí týden. V úterý byl po večeři zase Kachna Cup. Večerní program jsme stíhal tentokrát jen tak tak, protože jsem měl půl hodiny na večeři, osprchování a kafe jsem už většinou nestíhal.

Po středečním stejkování, kdy jsem šel spát poměrně brzo, jsem tentokrát nezapomněl dát dobíjet baterii foťáku. Vypustil jsem večeři a dal jsem přednost kuřecímu stejku (s opdstupem pouhé půlhodiny bych obojí nezvládl). Vyfotil jsem si známé, včetně trenérů ostatních skupin. První skupinu trénovali Petr Šilhán a Michal Blinka, druhou skupinu Jaroslav Hýbner spolu s Martinem Pařízkem.

Michala Blinku vídám už zhruba asi pět let na mistrovství ČR v žákovských a později dorosteneckých kategoriích, kde se účastním jako rozhodčí u stolu. Martin Pařízek vyřadil na MČR, kde jsem si dělal před lety licenci rozhodčího, Petra Březovského, který potom hodil pálku na tribunu, za což dostal červenou kartu. To jsem sice neviděl, protože jsme v té době měli dopoledne teorii, ale odpoledne jsem měl rozhodovat čtyřhru, v které měl právě Březovský hrát proti dvojici Valenta a Siwiec, která se ale nehrála, protože Březovského červená karta diskvalifikovala z celého MČR. Vrchní rozhodčí to omylem vyhlásili, takže jsem na ně čekal a když nepřišli, tak teprv ten zápas stáhli, protože byl w.o. pro Valentu se Siwiecem. Ti si potom v neděli spolu zahráli finále dvouhry, které jsme sledoval už z tribuny potom, co jsem úspěšně napsal test (bez chyb) a získal licenci rozhodčího.

Ale zpátky do Liberce. Ve čtvrtek byla exhibice trenérů, v které se utkal Petr Šilhán s Michalem Blinkou. Stejně jako před dvěma lety vyhrál Blinka 4:3. Po exhibici jsem opět poctivě dobíjel baterku foťáku. Stejně jako po pátečním utkání trenérů proti výběru akademie, který vyhráli trenéři 10:0. Trenéři nastoupili v hodně silném složení – Michal Blinka, Petr Šilhán, Martin Pařízek a František Čamr.

V pátek jsem měl asi nejlepší formu, protože jsem se v Žumpě dokázal na jedno kolo dostat až na královský stůl a celkově jsem skončil na 4. místě. Dokázal jsem čtyřikrát porazit Matěje Pacourka, s kterým jsem to měl na předchozí Žumpě 2:1). Dvakrát jsem sice prohrál s Jindrou Keberlem, ale potřetí jsem ho porazil, díky čemuž jsem se podíval i na královský stůl. A porazil jsem ještě dlší dva dobré hráče, s kterými jeme čekal, že spíše prohraju. Bohužel o den později se v turnaji dařilo podtstaně méně, či spíše nedařilo vůbec.

V sobotu nás čekal závěrečný turnaj. Ten popíšu podrobněji, protože foťák vydržel až do konce a mám ofocené výsledky.

Turnaj dospělých

Skupina A

Černík – Jaromír – Klahous 1:2, Mrázek st. - Černík J. 2:0, Kalhous – Mrázek st. 0:2

Pořadí skupiny A

1. Mrázek st., 2. Kalhous, 3. Černík Jaromír

Skupina B

Kebrle Jan – Mrázek ml. 2:0, Kloda – Klenovec 2:1, Mrázek ml. - Klenovec 1:2, Kebrle Jan – Kloda 2:0, Kloda – Mrázek ml. 2:0, Klenovec – Kebrle Jan 2:0

Pořadí skupiny B

1. Klenovec, 2. Kebrle Jan, 3. Kloda, 4. Mrázek ml.

Skupina C

Němec st. - Kebrle Josef 2:0, Pacourek Matěj – Novák Miloslav 2:0, Kebrle Josef – Novák Miloslav 1:2, Němec st. - Pacourek M. 2:0, Pacourek M. - Kebrle J. 0:2, Novák Miloslav – Němec st. 0:2

Pořadí skupiny C

1. Němec st., 2. Kebrle Josef, 3. Pacourek Matěj, 4. Novák Miloslav

Skupina D

Cincibus – Sýkora 2:1, Cincibus – Beneš 2:1, Beneš – Sýkora 0:2

Pořadí skupiny D

1. Cincibus, 2. Sýkora, 3. Beneš

Skupina E

Košťál Marek – Koutník 2:0(4,2), Fuček – Kurka 1:2(7,-10,-4), Koutník – Kurka 0:2(-5,-6), Košťál M. - Fuček 2:0(4,6), Fuček – Koutník 1:2(4,-9,-8), , Kurka – Košťál M. 0:2(-8,-6)

Pořadí skupiny E

1. Marek Košťál, 2. Kurka, 3. Koutník, 4. Fuček

Skupina F

Kebrle Jakub - Šebek 0:2, Pícha – Novák František 2:1, Šebek – Novák Fr. 2:0, Kebrle Jakub – Pícha 2:1, Pícha – Šebek 0:2, Novák Fr. - Kebrle Jakub 0:2

Pořadí skupiny F

1. Šebek, 2. Kebrle Jakub, 3. Pícha, 4. Novák František

Skupina G

Novák Lukáš – Sedláček 2:0, Šuba - Matyáš Radek 0:2, Sedláček – Matyáš R. 0:2, Novák L. - Šuba 2:0, Šuba – Sedláček 2:0, Matyáš R. - Novák L. 0:2

Pořadí skupiny G

1. Novák Lukáš, 2. Šuba, 3. Matyáš Radek, 4. Sedláček

Skupina H

Pacourek Jan – Ducháčková 2:0, Tichý – Maněk 0:2, Ducháčková – Maněk 1:2, Pacourek J. - Tichý 2:0, Tichý – Ducháčková 2:0, Maněk – Pacourek J. 0:2

Pořadí skupiny H

1. Pacourek Jna, 2. Maněk, 3. Tichý, 4. Ducháčková

Osmifinále

Mrázek st. - Kebrle Jan 3:2, Kurka – Čebek 0:3, Novák Lukáš - Kebrle Josef 3:2, Maněk – Cincibus 2:3, Košťáol M. - Šuba 3:0, Sýkora – Klenovec 1:3, Němec st. - Kalhous 0:3, Kebrle Jakub – Pacourek J. 0:3

Čtvrtfinále

Mrázek st. - Kurka 3:0, Novák Lukáš – Cincibus 1:3, Košťál M. - Klenovec 3:1, Kalhous – Pacourek J. 1:3

Semifinále

Mrázek st. - Cincibus 3:0, Košťál – Pacourek J. 1:3

Finále

Mrázek st. - Pacourek J. 1:3

Pořadí

1. Pacourek Jan, 2. Mrázek st., 3. Cincibus a Košťál Marek

Útěcha – osmifinále (17. až 30. místo)

Černík Jar, - Mrázek ml. 3:0, Ducháčková – Pícha 3:1, Matyáš st. - Novák Miloslav 3:0, Fuček – Beneš 0:3, Koutník – bay, Sedláček – Kloda 3:0, Pacourek Matěk – bay, Novák František – Tichý 1:3

Útěcha – čtvrtfinále (17. až 24. místo)

Černík Jar. - Ducháčková 3:1, Matyáš st. - Beneš 3:1, Koutník – Kloda 0:3, Pacourek M. - Tichý 3:1

Útěcha – semifinále (17. až 20. místo)

Černík Jar. - Matyáš st. 3:1, Kloda – Pacourek M. 3:1

Útěcha – finále (o 17. místo)

Černík Jar. - Kloda 3:0

Pořadí útěchy

1. Černík Jar., 2. Kloda, 3. Matyáš st. a Pacourek Matěj

Turnaj dětí a začátečníků

Skupina A

Jablončík – Matyášová 2:1, Němec Josef ml. - Kulíšek 2:0, Matyášová – Kulíšek 0:2, Jablončík – Němec 2:1, Němec – Matyášová 2:0, Kulíšek – Jablončík 1:2

Pořadí skupiny A

1. Tomáš Jablončík, 2. Hosef Němec ml., 3. Matěj Kulíšek, 4. Nikola Matyášová

Skupina B

Kebrle Jindřich – Němcová 2:0, Trnková – Kůsová n0:2, Němcová – Kůsová 0:2, Kebrle J. - Trnková 2:0, Trnková – Němcová 2:0, Kůsová – Kebrle J. 2:0

Pořadí skupiny B

1. Adéla Kůsová, 2. Jindřich Kebrle, 3. Soňa Trnková, 4. Anna Němcová

Skupina C

Černík Jan – Chalupa 2:0, Klepáčová – Bartoníčková 0:2, Chalupa – Bartoníčková 0:2, Černík J. - Klepáčová 2:0, Klepáčová – Chalupa2:0, Bartoníšková – Černík J. 0:2

Pořadí skupiny C

1.Jan Černík, 2. Lucie Bartoníčková, 3. Daniela Klepáčová, 4. Šimon Chalupa

Skupina D

Chalupa Jan – Chládek 0:2, Kopecký – Matyáš 2:0, Chládek – Matyáš 2:0, Chalupa Jan – Kopecký 2:0, Kopecký – Chládek 0:2, Matyáš – Chalupa Jan 0:2

Pořadí skupiny D

1. David Chládek, 2. Jan Chalupa, 3. Václav Kopecký, 4. Jakub Matyáš

Čtvrtfinále

Jablončík – Kebrle Jindřich 3:0, Bartoníčková – Chládek 0:3, Černík Jan – Chalupa 3:0, Němec Josef ml. - Kůsová 0:3

Semifinále

Jablončík – Chládek 0:3, Černík Jna – Kůsová 3:?

Finále

Chládek – Černík Jan 3:1

Pořadí:

1. David Chládek, 2. Jan Černík, 3. Tomáš Jablončík a Adéla Kůsová

Útěcha – čtvrtfinále (9. až 16. místo)

Kulíšek – Němcová 3:0, Chalupa š. - Kopecký 0:3, Klepáčová – Matyáš Jakub 0:3, Matyášová – Trnková 3:2

Útěcha – semifinále (9. až 12. místo)

Kulíšek – Kopecký 0:3, Matyáš J. - Matyášová 3:0

Útěcha – finále (O 9. místo)

Kopecký – Matyáš Jakub 3:1

Pořadí útěchy

1. Václav Kopecký, 2. Jakub Matyáš, 3. Matěj Kulíšek a Nikola Matyášová

Turnaj skončil, následoval oběd, dobalení a cesta do Liberce. Ještě mi zbyl čas na zmrzlinový pohár v cukrárně na Šaldově náměstí a potom už na autobus, na který jsem ještě čekal přes půl hodina na Fügnerově. V Praze jsme byli na Florenci ještě asi o deset minut dřív a potom už jenom cesta metrem domů.

Fotky se pokusím zpracovat do konce prázdnin a potom sem dám na konec článku odkaz na ně.

Zatím jsou zpracované fotky z 1. týdne, které jsou na http://www.ealbum.cz/fotky.php?id=470&strana=1.

Fotky z 2. týdne najdete na http://www.ealbum.cz/fotky.php?id=471&strana=1.

Sdílet na Facebooku

Zpět

Provozuje a vytvořil Ing. Miloslav Fuček - MF SOFT
Všechna práva vyhrazena ©2002-15
Kopírování částí webu či přebírání částí textu není povoleno bez souhlasu majitele webu.