Na úvodní stránku

2023-07-22

Deníček

Přečteno: 634

V třetím týdnu prázdnin se pravidelně účastním tréninkového kempu ve stolním tenisu v Hluku.

Kemp pro mě začal nedělní cestou vlakem. V 13.03 jsem vyjížděl rychlíkem do Uherského Hradiště, kam jsme dorazili s pouhým desetiminutovým zpožděním. Takže jsem stihl přejít na autobusové nádraží a tam jsem ještě chvíli čekal na autobus do Hluku, kterým jsem dojel skoro až k hale.

Na vrátnici jsem si vyzvedl klíče a ubytoval jsem se. Potom jsem vyrazil na večeři. Zjistil jsem, že restaurace v hale v neděli nevaří a tak jsem se vydal do restaurace ke kurtům. Tam jsem si dal samžený sýr a po cestě jsem byl tak vyprahlý, že jsem vypil litr kofoly. Vrátil jsem se na pokoj a vybalil jsem si. Chvíli jsem ještě skouknul, co je nového na internetu. Byl jsem hodně unavený po dlouhé cestě, tak jsem šel brzo spát.

V pondělí jsem brzo vstal a došel si nakoupit do nedaleké Hrušky pití a něco k snídani. Posnídal jsem a potom jsem už čekal na zahájení kempu, kde jsme se sešli v 9.30 v hale. Letos tu nebyl Vít Červinka, s kterým se tu poslední roky pravidelně potkávám a na kterého jsem se těšil, že zase po roce dáme řeč.

Tento turnus vedl Tomáš Janásek, protože Karel Karásek je až do zítřka na Mistrovství Evropy v Polsku, kde kaučuje český tým juniorů, který vybojoval stříbrné medaile. Zopakovakl tak úspěch, kdy stříbro z Mistrovství Evropy před sedmi lety přivezli Tomáš Polanský, Tomáš Martinko, Patrik Klos a Vlastimil Buben. Patrik Klos zde byl jako trenér (už poněkolikáté :) ) spolu s Tamarou Tomanovou (také bývá pravidelně) a Radkem Benešem, kterého jsem viděl poprvé.

Po úvodních informacích jsme se šli ubytovat a po chvíli začal první trénink. Protože jese v letošní sezóně prakticky nehrál – pouze tři dvouhry a devět čtyřher, tak jsem byl zvědavý, jak mi to půjde a jak budu stačit fyzicky. Ale celkem to šlo. Akorát všechny tréninkové zápasy jsem prohrával, což jsem prolomil až ve čtvrtek dopoledne, kdy jsem na závěr dopoledního tréninku oba zápasy vyhrál.

V úterý jsme v rámci večerního tréninku měli turnaj čtyřher. Protože jsem byl lichý, tak mi Tomáš Janásek přidělil Dominika Hluzáka a společně nám to docela dost šlo. Hrál se jeden set do 21. Celkem bylo 40 párů. Nehráli jsme předkolo a začali jsme rovnou v osmifinále, kdem jsme vyhráli a dostali jsem se do čvtrrfinále mezi osm nejlepších. Tady jsme ale narazili na dvojici Brenessel a Jelínek, kteří celý turnaj vyhráli a pro nás byli absolutně nehratelní. Takže v třetím kole jsme hráli o 5 až 8. místo. Zde jsme smolně prohráli v koncovce 21:23. Protože bylo dost času, poslední kolo o konečné pořadí se hrálo normálně na dva vítězné sety. V prvním setu jsme prohráli, ale změna v druhém setu nám vyhovovala, set jsme vyhráli a srovnali jsme na 1:1. V rozhodujícím setu jsme už věděli co na soupeře hrát  a do otočky jsme šli s vedením a set a tím i zápas jsme vyhráli a skončili jsme na pěkném 7. místě.

Čtyři dny utekly jako voda a následoval závěrečný turnaj. Díky rozehrávce s Dominikem Hluzákem, se mi celkem dařilo. Dobře to vyšlo, já byl lichý a on čekal na spoluhráče, takže jsme měli asi deseti nebo patnáctiminutovou rozehru, která pro mě byla akorát, že jsem se dobře rozehrál a neunavil jsem se před turnajem. S dobrými hráči se vždycky dokážu rozehrát hodně rychle.

Byl jsem v osmé skupině s Danielem Brenesselem, Vladkem Leitnerem, Matúšem Michnicou, Pavlou Papayovou a Matějem Agnerem. Díky podání jsem porazil Vladka Leitnera. Potom jsem přidal ještě vítězství s Matějem Agnerem. Celkem jednoznačně jsem podlehl Matúšovi Michnicovi, po boji jsem porazil 2:1 Pavlu Papayovou. Však má také ELO menší u pohých 18. Na Daniela Brenessela jsem samozřejmě neměl. Takže jsem ze 3. místa posotupil do pavouka o 17. až 32. místo.

Z naší skupiny postoupili Daniel Brennesel z MTJ Piešťany – Moravany z 1. místa a celý turnaj vyhrál, když ve finále porazil Vincenta Špinara z SK Zomka Nymburk. Druhým postupujícím byl Matúš Michnica z MST Čadca, který nakonec skončil osmý. Mimochodem je to oddílový kolega Dominika Hluzáka, s kterým jsem hrál čtyřhru.

V pavouku jsem šel v 1. kole na Michala Suska, kterého jsem porazil 3:0. Potom jsem ale nestačil na Pavla Hanuše a dál jsem tedy hrál o 21. až 24. místo. Prohrál jsem 0:3 se Sehnalem a o 23. místo jsem hrál s Miro Dornicou, kterého jsme porazil 3:1. Takže jsem skončil na 23. místě z 45.

Můj parťák ze čtřyhrry Dominik vyhrál bez ztráty setu 1. skupinu. Potom porazil Ivo Melkuse z SKST Nový Lískovec, který má ELO 1302 a hraje na vozíku. Ve čtvrtfinále potom podlehl 2:3 s pozdějším vítězem Brenesselem a dále hrál o 5. až 8. místo, kde porazil Horváta a nakonec vybojoval 5. místo vítězstvím nad Lukášem Papay z TTC Ostrava 2016, který má ELO 1369.

Po turnaji byl oběd, balení a odjezd domů. V pohodě jsem dojel autobusem do Uherského Hradiště, přešel na vlakové nádraží, kde jsem si chvíli počkal na přímý rychlík na Prahu, kam jsem dojel krátce po 19. hodině.

Sdílet na Facebooku

Zpět

Provozuje a vytvořil Ing. Miloslav Fuček - MF SOFT
Všechna práva vyhrazena ©2002-15
Kopírování částí webu či přebírání částí textu není povoleno bez souhlasu majitele webu.